donderdag 25 juni 2015

Ik kijk omhoog en zie Hem staan

India

Nabij Gods hoog verheven troon
Is Iemand Die steeds voor mij pleit
Hij is volmaakt Gods eigen Zoon
en Priester tot in eeuwigheid
Mijn naam, geschreven in Zijn hand
bewaart Hij eeuwig in Zijn hart
Ik weet: geen aanklacht houd meer stand
wanneer mijn Redder pleit voor mij

Senior pic.

Al klaagt de satan mij steeds aan
terwijl hij wijst op al mijn schuld
ik kijk omhoog en zie Hem staan
Die alles voor mij heeft vervuld
Omdat Hij al mijn zonden droeg
en door Zijn bloed ben ik nu vrij
Want Jezus' offer was genoeg
voor Gods vergeving ook voor mij

India, Kathleen Degiorgio, What a lovely smile !

Ja, Hij is mijn gerechtigheid
want zie, het Lam is opgestaan
Hij troont als Heer der heerlijkheid
wiens liefde eeuwig zal bestaan
Ik leef in Hem en Hij in mij
zo één met Hem sterf ik niet meer
eens zal ik zitten aan Zijn zij
Mijn Jezus, Redder en mijn Heer.

1 opmerking: